Projekt Warszawa
Cuprum Lubin
Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-
Aluron CMC Warta Zawiercie
Jastrzębski Węgiel
PGE Skra Bełchatów
GKS Katowice
Trefl Gdańsk
Indykpol AZS Olsztyn
Asseco Resovia Rzeszów
Aluron CMC Warta Zawiercie
Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-
PGE Skra Bełchatów
Jastrzębski Węgiel
Asseco Resovia Rzeszów
Indykpol AZS Olsztyn
Trefl Gdańsk
GKS Katowice
Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-
Aluron CMC Warta Zawiercie
Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-
Jastrzębski Węgiel
PGE Skra Bełchatów
Aluron CMC Warta Zawiercie
Jastrzębski Węgiel
Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-
Aluron CMC Warta Zawiercie
PGE Skra Bełchatów
PGE Skra Bełchatów
Aluron CMC Warta Zawiercie
Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-
Jastrzębski Węgiel
Aluron CMC Warta Zawiercie
PGE Skra Bełchatów
Jastrzębski Węgiel
Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-
PSG Stal Nysa
MKS Będzin
MKS Będzin
PSG Stal Nysa
PSG Stal Nysa
MKS Będzin
Nie przegapcie, już w niedzielę 22 maja wielki finał Ligi Mistrzów – Grupa Azoty ZAKSA kontra Itas Trentino. Transmisja Polsat Sport
STS razem z Polską Ligą Siatkówki, której jest sponsorem, podsumowali wspólną akcję „Gotowi na Challenge”. W ramach projektu największa polska firma bukmacherska wyruszyła w trasę, podczas której odwiedziła wszystkie 14 zespołów PlusLigi na wybranych meczach. Każdy kibic obecny na meczu z trasy oznaczał 1 zł, który STS przekazał na cele charytatywne. W sumie udało się zebrać 25 853 zł.
Kwota 25 853 zł zebrana podczas 14-stu meczów trafiła do trzech organizacji związanych z siatkówką:
- Fundacji Polska Siatkówka, która wspiera inicjatywy sprzyjające rozwojowi polskiej piłki siatkowej, m.in. prowadząc projekty zachęcające dzieci i młodzież do sportu,
- Fundacji Herosi, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, dobrze znanej większości polskich kibiców z wielu projektów z siatkarzami i trenerami,
- sekcji siatkówki na siedząco Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych "Start", który działa na rzecz rozwoju sportu osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
Na to, jak zostaną rozdzielone środki pomiędzy te organizacje, mogli głosować kibice na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Kwota została podzielona proporcjonalnie do liczby oddanych głosów.
Oprócz wsparcia organizacji charytatywnych celem akcji była również aktywizacja siatkarskich kibiców podczas meczów. Wzywanie, czyli tytułowy challenge, fani mogli podjąć, biorąc udział w quizie z wiedzy siatkarskiej, który STS przeprowadzał w przerwie pomiędzy setami. Do zwycięzców trafiły atrakcyjne nagrody, takie jak koszulki meczowe klubów czy piłki z autografami zawodników.
Akcja #GotowiNaChallenge to kolejny projekt realizowany przez STS z kibicami i klubami. W ubiegłym roku STS przeprowadził licytacje koszulek Lecha Poznań i Pogoni Szczecin z logo fundacji Sport Twoją Szansą, w których piłkarze Kolejorza i Portowców zagrali w eliminacjach europejskich pucharów. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znane kibicom też są akcje #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także wyjątkowa oprawa meczowa przygotowana przez STS na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji Polski.